Wednesday 25 December 2013

ESP Shaklee...

Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee: 3 Rahsia Tergempar


Energizing Soy Protein (ESP) adalah hot seller Shaklee. ESP adalah penuh dengan kebaikan yang semua orang boleh dapat. Dari wanita hamil ke wanita menyusu. Dari remaja hingga warga tua. Yang nak kurus pun makan ESP. Tetapi tak ramai yang tahu, ESP boleh jadikan kulit jadi cantik dan gebu. 

Macam cantik je.. Macam cantik je..

"Mustahil la ESP boleh jadikan kulit cantik. "
eh.
Tak Percaya ke?


Jom Semak dulu ESP tu apa?

ESP adalah minuman protein yang diperbuat dari soya non-GMO, 22 asid amino penting untuk badan. Ia juga adalah minuman yang ada indeks glisemik rendah. Indeks glisemik rendah maksudnya kalau kita minum ESP, kita akan rasa kenyang lebih lama.

Badan kita terdiri daripada sel. Protein yang kita makan hari-hari sangat-sangat diperlukan untuk bina sel. So, macam batu-bata tersusun untuk bina rumah, macam tu juga sel-sel badan yang tersusun untuk membentuk organ dan keseluruhan badan. Tanpa protein yang baik, camne sel badan nak membina organ dan sistem dalam badan dengan baik.


3 Rahsia tergempar dapatkan kulit cantik dengan ESP


Rahsia #1 : ESP bantu dapatkan kulit gebu dan sihat

Sel-sel dalam badan terbina dengan baik apabila kita makan ESP. Protein diperlukan untuk mengekalkan sel kulit yang sihat. Kulit menjadi gebu dan berseri-seri apabila ia mendapat khasiat asid amino penting yang diperlukan oleh badan



Rahsia #2ESP membantu memudarkan parut pada kulit

Apabila kulit kita luka dan selepas proses penyembuhan berlaku, parut akan terbentuk selepas itu. Sel-sel mati pada parut perlu diganti supaya ia cepat pudar dan hilang. ESP yang mengandungi protein bertindak membantu badan menghasilkan sel baru bagi menggantikan sel-sel mati tersebut.



Rahsia #3ESP mengekalkan tenaga lebih lama, badan lebih cergas

Selain membentuk sel-sel badan yang sihat, protein pada ESP juga membantu organ dan sistem dalam badan menjalankan fungsinya dengan baik. Sistem peredaran darah dan sistem perkumuhan berfungsi dengan baik, badan lebih cergas. ESP yang mempunyai indeks glisemik rendah menjadi pilihan ramai kerana ia menjadikan kita kenyang lebih lama dan bertenaga melakukan aktiviti seharian. Badan cergas,peredaran darah menjadi lebih baik dan kesannya boleh dilihat pada kulit secara tidak langsung.



TESTIMONI



Dengan pembelian ESP Shaklee dengan saya, anda akan diberikan KONSULTASI PERCUMA cara minum ESP yang betul untuk dapatkan kesan Optimum.

Harga ESP Shaklee: RM150
(boleh tahan hingga 2 bulan)

Ida ialah Shaklee Independent Distributor sekitar Shah Alam dan Kota Kemuning,.,, Kepada pelanggan yang berada di luar kawasan ini jangan risau, POS MALAYSIA kan ada... Dijamin sampai esok.. :)

No comments:

Post a Comment