Wednesday 25 December 2013

Vitamin UNTUK WANITA bawah RM100..

Harga Bawah RM100: 5 Vitamin Untuk Wanita Cergas

Bukan mahal pun nak jaga kesihatan. Ada yang tak sampai harga RM100 pun. Sangat murah dan yang penting berkualiti. Kita sebagai wanita kena tampil cergas terutama ibu-ibu aktif, berkerjaya atau surirumah. Siapa kata surirumah tak perlu cergas seperti ibu berkerjaya. Hakikatnya, kita sebagai ibu kena utamakan kesihatan dulu untuk cergas menjaga keluarga.

Vitamin-vitamin asas untuk kekal cergas wajib ada untuk semua wanita. Kenapa? Badan kita nak pakai lama, kita banyak tanggungan dan paling penting, bukan sahaja fizikal, mental dan emosi juga perlu sihat.

Jom semak 5 Vitamin utama untuk wanita cergas yang sangat murah (Harga Bawah RM100)


Bcomplex Shaklee.

Vitamin B Compleks sangat serasi dengan wanita cergas. Kita makan B Compleks untuk kekalkan tenaga.Lepas makan Vitamin ni, pasti mengantuk pun hilang. Saya sarankan Vitamin Bcompleks ini di makan waktu pagi atau tengahari ketika tenaga banyak diperlukan. Kalau makan sebelum tidur, alamat tak dapatlah kita tidur.

Siapa yang tak pernah stress? Wanita cergas juga boleh stress. Macam-macam perkara nak kena buat, kadang-kadang sampai tak cukup masa. Pasti stress. B Complex boleh kawal stress, sebab dia kawal sistem saraf. 

Harga B Complex hanya RM53.75 (120biji). Boleh makan sebiji sehari dan tahan 4 bulan.





 GLA Complex Shaklee.

GLA dan wanita sangatlah akrab walaupun sebenarnya GLA boleh di makan oleh lelaki juga. Ramai wanita ambil GLA untuk kesuburan tapi sebenarnya ia ada banyak kelebihan lain yang ramai tak tahu. GLA Complex Shaklee adalah kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

GLA sangat membantu memperbaiki hormon dalam badan, dan baik untuk kecantikan kulit. Ia ada Vitamin E yang bantu menyediakan cairan serviks yang baik untuk wanita yang ingin hamil.


Harga GLA Complex Shaklee hanya RM91.25 (60 biji). Makan 2 biji sehari. Boleh tahan untuk sebulan.





Ostematrix Shaklee.

Ostematrix juga adalah vitamin yang perlu ada kepada wanita. Nak hilangkan senggugut makan Ostematrix. Nak kuatkan tulang, makan Ostematrix. Nak hilangkan sembelit pun makan Ostematrix.Wanita Hamil dan Menyusu sangat digalakkan ambil Ostematrix kerana kalsium dalam badan berkurang ketika hamil dan menyusu. Ini kerana baby yang dikandung dan menyusu mendapat bekalan kalsium dari ibunya.


Harga Untuk Ostematrix Shaklee adalah RM61.00 sahaja (120biji). Kita disarankan makan 4 biji sehari. Boleh tahan selama sebulan.




Vitalea Shaklee.

Sebiji Vita-Lea mengandungi 28 nutrients yang penting, temasuklah 12 jenis Vitamin & 7 jenis galiantau. Lengkap! Setiap wanita mesti dapatkannya sebab tak payah dah makan banyak-banyak vitamin. semua ada dalam satu Vitalea.

Harga sebotol Vitales hanya RM88.75 (120 biji). Boleh tahan sehingga 4 bulan.




Vitamin C Shaklee.

Inilah Hot Seller Shaklee. Vitamin paling digemari ramai - Vitamin C. Memang sangat bagus bukan sahaja untuk wanita malahan untuk lelaki juga. Sangat best! Badan lebih cergas, kerana Vitamin C bantu Iron untuk serap oksigen dalam darah. Oksigen yang cukup bantu kita lebih cergas. Kulit pun cantik dan gebu, luka pun cepat baik.

Harga Vitamin C adalah RM92.50 (180 biji). Boleh tahan lama sehingga 6 bulan.



Nak Dapatkan 5 Vitamin Ini dengan HARGA ISTIMEWA??

SMS / WASSAP "5V - [Nyatakan Vitamin yang Ingin Dibeli]" ke 019-4513242
(khas untuk PENGUNJUNG BLOG INI SAHAJA]

Ida juga mnyedialkan perkhidmatam COD sekitar Shah Alam dan Kota Kemuning...
Untuk yang berada di kuar kawasan ini jangan risau.. POS MALAYSIA kan ada.. :)

No comments:

Post a Comment