Saturday 7 December 2013

PROMOSI HEBAT!!!!

<<<<PROMOSI !!!>>>>>>

Apakah kepentingan Omega 3 DHA?
Anda mungkin telah mendengar jika makan ikan membuat orang pintar (owh patutlah orang pantai Timur ghamai yang pintar2 walaupun anak2 nelayan...hmmm apa lagi makan la ikan)--dan terdapat kebenaran bagi itu. Omega 3 mengandungi dua asid lemak , satu daripadanya ialah asid docosahexaenoic, yang penting untuk fungsi optimum banyak bahagian dan proses badan , termasuk aktiviti otak. 





Fungsi Otak

Omega 3 DHA perlu untuk fungsi neuronal ideal, apabila ia berinteraksi dengan membran sel mengoptimumkan pengajian. Ia juga satu bahan utama didalam perkembangan otak bayi. 

Penglihatan

Tumpuan paling padat Omega 3 DHA didapati di belakang retina , di mana ia membantu pigmen rhodobsin bertindak balas terhadap perangsangan penglihatan jadi anda melihat perkara dengan cepat. 

Kesihatan Kardiovaskular

Satu peningkatan di Omega 3 DHA, bersama dengan yang lain Omega 3 asid lemak, EPA, merendahkan kadar jantung dan mengurangkan risiko masalah-masalah kardiovaskular membawa maut seperti penyakit jantung dan serangan jantung. 

Kolesterol

Menggabungkan Omega 3 ke dalam diet anda mengurangkan kolesterol dan meningkatkan jenis yang bagus kolesterol iaitu HDL.

Ingatan

Walaupun profesional perubatan masih membahaskan sama ada DHA dengan berkesan merawat atau mencegah Alzheimer, di satu kajian peningkatan ingatan di Martek Biosciences Corporation, Karin Yurko-Mauro, PhD, mendapati DHA mengambil makanan tambahan meningkat ingatan individu menderita akibat masalah-masalah daya ingatan sederhana. 

Harga asal sebotol Omega Guard ni RM136 (SM) | RM140 (SS) dengan kandungan 90 biji softgel yang halal. Harga promosi RM90+++ SAHAJA....


Sila hubungi :

✉ PM ke : asneeda 
☎ Call/Sms/WhatApp/Wechat : 019-4513242 (ida)

No comments:

Post a Comment