Wednesday 5 November 2014

KURUS DENGAN VITAMIN LENGKAP SHAKLEE

Salam semua.. Entry kalini nak share tentang set kurus shaklee.. kenapa ramai sgt yg cari produk utk kurus ni?? haa.. mane tak nye.. rakyat malaysia mmg ramai yg gemuk @ obes. mcm apa yg kevin zahri tulid tu:




ermm.. jom cerita terus pasal set kurus shaklee ni... dlm byk2 set vitamin shaklee, set kurus ni antara yang hot sellers selepas set ibu hamil, menyusu, bersalin, set subur dan set tambah berat badan. tapi.. mana satu set kurus terbaik?? sebab klu tengok banyak sangat kombinasi set kurus yang terdiri daripada vitamin yang berlainan.


ok. sebenarnya set kurus ada banyak. maksudnya terdiri daripada banyak kombinasi set. kebiasaannya set ini dibuat oleh pengedar shaklee yang berdaftar untuk memenuhi budget customer. ada customers yang kurang bajet. ada customers yang terlebih bajet. kalau set itu diamalkan mengikut consultasi yang diberikan oleh pengedar, saya yakin semuanya menjadi dan tersangat berkesan. tapi yang berbezanya disini adalah tempoh masa untuk menampakkan keberkesanannya.


SET KURUS-FULL SET.
  • Cinch Energy Tea Mix
  • Herb-Lax
  • Lecithin
  • Cinch Shake



set shape up ni mmg sangat disarankan. sebab dia mmg lengkap bermila dr untuk pecah lemak, buang lemak, bina otot dan juga naikkan metabolism badan.. yg ni mmg TERBAIKK.. tapi shaklee ada juga syorkan set bajet utk and yg nak kurus..



SET BAJET


Lecithin + Alfalfa



SET MEDIUM


Lecithin + Alfalfa + Cinch Shake


Kadang2 ada items dalam set kurus dah habis stok.. shaklee juga ada bg alternatif utk anda.. ikut kemampuan masing2.. ini antara alternatifnya:



Satu lagi.. klu anda nak kurus.. anda kena ade 'will power' yg sgt tinggi.. kena kontrol juga pemakanan anda.. nak tgk cadangan jadual makan utk org diet?? 


saya berharap semua clear apa yang ingin saya sampaikan. untuk consultation boleh sms saya segera. saya akan cuba menolong anda untuk mendapatkan set yang terbaik mengikut kesesuaian anda.

No comments:

Post a Comment