Tuesday 24 February 2015

Tambah pendapatan dengan SHAKLEE!!!

Tambah pendapatan dengan SHAKLEE!!!
Bagaimana??

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65; ataupun
membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 1073770 sebagai sponsor/upline anda.
Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 sahaja (jika datang sendiri ke cawangan shaklee dan pick up sendiri member kit)+ RM10 postage(semenanjung) / RM20 (sabah/srawak) -bagi yang mendaftar dgn saya bagi tujuan pengeposan member kit.

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat pembelian jika untuk consume sendiri atau ahli keluarga.Tapi sekiranya berminat untuk menjalankan perniagaan sebagai pengedar shaklee, anda perlu mendapatkan point tertentu/maintain tertentu sebagaimana yang di tetapkan oleh shaklee.

Apa kelebihan menjadi ahli?

# Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri. (diskaun30% -35% dari harga retail)
# Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
# Jika berminat untuk memulakan bisnes, terdapat kelas tertutup disediakan melalui blog tertutup khas untuk ini.
# Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International - Umrah bagi Muslim).
Bagaimana saya boleh membantu anda?

Anda akan di masuk kan dalam GROUB FB TERTUTUP
Di dalam group ini, anda di dedahkan dan di ajar TIPS MARKETING,INFO BERKENAAN PRODUK, TIPS BERJAYA, DLL
Rundingan percuma!! Saya dan semua senior (upline saya) akan sentiasa membantu anda dari segi persoalan berkaitan produk Shaklee.Apa lagi? mulakan sekarang untuk menjana pendapatan anda dengan SHAKLEE. Dengan SHAKLEE, "you sign your own cheque"




So, anda berminat ingin mencuba?Hubungi saya melalui;

Add friend/PM : Asneeda Ishak
Call/SMS:019-4513242
Sama-sama berkongsi manfaatnya! :)

No comments:

Post a Comment