Monday 2 March 2015

MARCH 2015 - PROMOSI ESP SHAKLEE KEMBALI LAGI



CEPAT..... JANGAN LEPASKAN PELUANG NI


Bertuah, teruja, terkejut, berdebar, gembira dan macam-macam perasaan bila dapat tahu promosi bulanan Shaklee untuk bulan Mac ni ialah ENERGIZING SOY PROTEIN atau lebih senang disebut ESP. Memang dah lama saya tertunggu-tunggu bila agaknya Shaklee nak buat promosi untuk ESP. Bila dapat berita dari whatsapp bisnes group, upline saya bagitahu promo bulan Mac ni adalah ESP, rasa macam tak percaya je. Betul ke ni??? Kali terakhir promosi untuk ESP seingat saya ialah pada bulan Oktober 2012. Lama betul tak muncul promosi ESP ni. BELI 6 PERCUMA 1. Wah ..... bestnya. Setahun lebih penggemar ESP menunggu bila tibanya PROMOSI ESP ni. Dan akhirnya, promosi ESP muncul kembali untuk tahun 2014. PROMOSI MAC 2015. Terima kasih Shaklee ..




ESP sudah semestinya produk yang paling HOT, FAMOUS, POPULAR dan BEST SELLING di antara berpuluh produk keluaran Shaklee. Kebanyakan mereka yang dah mencuba ESP, pasti tidak akan melepaskan peluang akan beli lagi termasuk saya. Walaupun mungkin ada sesetengah pengguna boleh terima dan ada yang tak berapa ok, tetapi mereka tetap akan membelinya. Tentang harga pula tak usah ceritalah. Sebabnya mereka dapat rasa dan lihat sendiri perbezaan yang mereka inginkan selepas mengamalkan ESP.

Secara jujur saya bagi tau dengan anda semua yang saya memang tak lalu minum ESP yang dibancuh kosong, cuma dengan air putih sahaja walaupun air suam. Dah cuba minum, tapi anak tekak ni tak boleh nak terima. Nak juga kena ada perisa lain. Jadi saya akan bancuhkan serbuk ESP dengan minuman lain. Antaranya Performance Drink Shaklee. Rasalah juga kelainannya, perisa oren. Sedap juga bila letak dengan 2,3 ketul ais. Saya dah cuba macam-macam resepi minuman ESP. Tapi yang paling saya suka ialah ESP, madu asli dan susu rendah lemak. Bancuh satu sudu setiap pagi sebelum pergi kerja, kenyangnya boleh tahan sampai waktu tengah hari. 




No comments:

Post a Comment