Tuesday 3 March 2015

TESTIMONI ESP...

ESP untuk tenaga, cantik, hilangkan strechmark perut


ESP memekatkan susu badan


ESP untuk tenaga dan kecantikan






Respon terakhir paling istimewa bagi saya, perkongsian ikhlas daripada rakan istimewa saya, Zizah tentang ahli keluarga dia yang mengamalkan vitamin Shaklee dan juga ESP. Terima kasih Zizah kerana sudi berkongsi pengalaman. Nampaknya lepas ni anda kenalah cuba juga. 


Bagi mereka yang belum lagi mencuba ESP, bulan March 20154 ni adalah waktu yang terbaik untuk rasakan manfaat ESP. 


Ada banyak sebab kenapa anda patut cuba ESP.Antaranya, Untuk bulan Mac ni, saya bagi 3 sebab UTAMA kenapa anda patut beli ESP pada bulan Mac yang menguntungkan ni:-


1. BELI 6 TONG ESP, DAPAT PERCUMA 1 TONG ESP =(JIMAT RM150)
2. BELI 6 TONG ESP, DAPAT PERCUMA AHLI SHAKLEE =(JIMAT RM 65)



3. BELI 6 TONG ESP, DAPAT CASH BACK SEBANYAK RM 36++ = UNTUNG-UNTUNG





ISTIMEWA DAN MENARIK KAN ! 
Tapi takkan sorang jer nak beli sampai 6 tong ESP. Banyak tu… Ops, jangan risau. Anda boleh berpakat dengan adik beradik, kakak-abang, ibu bapa, kawan-kawan kolej/U, kawan-kawan pejabat, sepupu, dua pupu, saudara mara dan sesiapa sahaja termasuk bos anda kalau dia berminat. Bila dah cukup geng, boleh hubungi saya untuk beli. ATAU kalau tak nak beli 6 tong, boleh share order, kita kongsi, jom .....



Pada sesiapa yang berminat boleh cepat-cepat hubungi saya. 


Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, pesanan dan menikmati potongan harga istimewa.


· Shaklee ID No : 1073770
· SMS/Call : 019-4513242
· Add friend/PM: Asneeda Ishak

No comments:

Post a Comment