Friday 11 September 2015

NutriWhite Shaklee #ShakleeEffect 

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua


Alhamdulillah sejak akhir-akhir ni ramai pulak yang bertanya pasal set skincare nutriwhite dari shaklee. Mungkin ada lagi yang masih tak tahu shaklee juga ada menawarkan set skincare nutriwhite dan enfuselle. Tapi hari ni cik G nak sharing pasal nutriwhite dulu.


Jom berkenalan dengan set nutriwhite dulu.


Sama macam produk skincare lain, nutriwhite juga lengkap dengan cleanser, toner, essence, night cream, whitening lootion, treatment dan makeup remover.






Apa yang membezakan nutriwhite dengan skincare lain ialah :
Menggunakan ramuan dan bahan semulajadi untuk kulit lebih cerah sekata dan berseri

Bahan terbaik dan terpilih dari 16 buah negara yang berbeza 

Dibangunkan dengan kerjasama saintis dan pakar kulit di Jepun dan Amerika Syarikat dan telah menjalani pembangunan produk selama 3 tahun

Kandungan vitamin C yang tinggi bagi mendapat kesan sepenuhnya tanpa risiko kesan sekunder

Satu pesanan dari cik G set nutriwhite ini lebih sesuai untuk kulit normal tanpa sensitiviti dan jerawat yang teruk kerana ia lebih kepada mencerah dengan kandungan vitamin C yang tinggi jadi ia tidak sesuai bagi jenis kulit yang sensitif dan berjerawat teruk. 


Nak tahu lebih lanjut setiap set dalam nutriwhite ini boleh baca di sini 


Cik G sendiri pun sekarang tengah pakai pencuci muka nutriwhite memang best sangat dan sekarang dah masuk 10 bulan untuk satu tiub tu.. tahan lama kan memang sangat berbaloi. Lepas cuci muka memang best bersih je rasa.


Apa kata pengguna nutriwhite shaklee pula ..
























Hubungi IDA untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklre

No comments:

Post a Comment