Thursday 1 October 2015

PENJAGAAN RAMBUT DENGAN ProSante™ SHAKLEE



ProSante™ Untuk Rambut Sihat dan Menawan


Hari ni nak citer pasal rambut- haa kalau sebut pasal rambut ni tentu sahaja wanita jadi keutamaan TAPI jangan tak caya- lelaki juga seperti wanita , mengalami kerosakan rambut. 50% lelaki mengalami masalah penipisan rambut dalam hidup mereka, 40% wanita juga mengalami tanda ketara maslah penipisan rambut pada umur 35 tahun.Dan rambut setiap org akan sentiasa mengalami kerosakan disebabkan oleh diet yg tidak baik, kekurangan nutrisi, proses kimia seperti mewarna,kerinting dan meluruskan rambut, penggayaan iaitu penggunaan alat pemanas rambut dan alatan mengerintingkan rambut, stress dalam kehidupan tekanan n kekangan masa.Akhirnya Shaklee peneraju dunia saintifik, dengan kajian hampir setengah abad dan kepakaran yang mereka miliki telah diaplikasikan kepada penjagaan rambut dengan satu pendekatan ekklusif dan semulajadi bagi menangani punca masalah rambut dan kulit kepala.

Ujian klinikal menunjukkan sistem penjagaan rambut ProSante secara semulajadi mampu mengatasi masalah-masalah berikut


Mengurangkan kehilangan rambut/rambut gugur sewaktu bersikat

Mengurangkan jumlah rambut rosak

Meningkatkan ketebalan rambut

Membantu rambut mengekalkan kelembapan 

KELEBIHAN SYAMPOO SHAKLEE PROSANTE

1.Revitalizing Syampoo

Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambutSistem pembersih yang lembut dan berpatenMenyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkannya.

2.Lightweight Conditioner

Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikannya terlalu melekitMengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihatMenghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus

3.Nourishing Scalp Treatment

Produk yang paling penting dalam Sistem Penjagaan Rambut ProSante ialah Nourishing Scalp Treatment yang mengandungi tahap Scalp Health Complex eksklusif yang paling tinggi. Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang factor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala. 

Vitamin antioksida iaitu A dan E, dan juga Koenzim Q10 melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran.

Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda.

Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya

Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak

Perbezaan Shaklee

ProSante Nourishing Scalp Treatment adalah formula eksklusif, yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambut secara semula jadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem Penjagaan Rambut ProSante

No comments:

Post a Comment