Sunday, 11 October 2015

Wanita MESTI ADA VITAMIN ASAS INI

Hi..lama nau dah tak bersiaran kan..hihi.. too bizi lately..(konon) 

Jom ni nak hupdate kan pasal shaklee vitamin lg dan lg..
Diam2 ubi berisi hokeh..
To all ladies kat luar sana sila la amik peduli diri sendiri..PENTING PENTING danPENTING.. kenapa sy tulis PENTING..sbb kita perempuan mmg x boleh pisahkan dgn cantik n sihat.. kekadang sbb nak cantik ramai je wanita yg sanggup seksa sakit n menderita sedih sakit jiwa zohir batin..ade segelintir sanggup cucuk sana sini n operate bagai kan..hihihi.. dah2  pasni jgn susah2 hati....



WANITA tu dah cukup cantik da Allah ciptakan..seindah hiasan adalah wanita solehah..hihihi...setiap wanita ade keistimewaan masing2.. kita ni bersyukur dgn ape yg Allah beri..JAGA sebaiknya..sama juga mcm menjaga HATI- kene bagi makan kat hati kita ni..supaya sihat dan cantik..zikir n istigfar selalu supaya hati sihat2 dan cantik..haha sebut pasal bagi sihat dan cantik ni..memang nak citer pasal vitamin Shaklee la ni..vit basic pilihan khas utk wanita supaya kulit dan tubuh keseluruhannya sihat dan cantik..so kene bagi khasiat/makanan secukupnya ... Meh beli kat sini 
Sebelah ni pic Eslimah...cantik kan dia..dia ni revert..nak tau siapa eslimah ni korang leh follow kat ig dia @eslimah .Saja bubuh pic eslimah cantik ni sebagai hiasan :).
Hokeh sambung pasal Vitamin ( Shaklee my favourite - sy jual dan sy guna sendiri )
Kenapa sy kata MESTI ADA.

Sebab kalau x cukup/ xda Vitamin ni korang terpaksa : 
-Selalu nangis bila menyapu sbb rambut korang yg gugur lg byk dari sampah tu sendiri
-Menjadi org tua lebih awal. hihihi
-Menghadiri kawad cam sbb ramai yg x kenal pasal dah malap n kusam.
-Kelihatan mcm org malas walhal anda sebenarnya letih dan tidak bermaya
-Membazir- Kene igt lg bertambah saiz bmakna sediakan wang utk pakaian lebih besar unless korang tergamak bersarung nangka sambil memperlihatkan isi melimpah 
-Stress - bila dah stress mula la darah tinggi sakit jantung dll
-Sentiasa berseluar/berkain getah sbb pewut sentiasa buncit..
-Sentiasa makeup berinci2 sbb muka comot.

Hanya sebut beberapa masalah je ni tau..

Byk sebenarnya masalah akan timbul kalau kita tak jaga betul2 tubuh kita keseluruhannya.. salah makan pun boleh memudaratkan...Ape2 pun yg kita lakukan biar dengan ilmu dan pemahaman..sama juga mcm pengambilan vitamin..Ambil dengan ilmu..