Sunday 5 April 2015

SET KURUS BAJET SHAKLEE < RM100
Herba-Lax Shaklee ini berfungsi sebagai Agen detoks yang paling berkesan bagi membersihkan usus dan memudahkan penyerapan semua vitamin yang masuk ke dalam badan. Juga boleh membantu untuk mengempiskan perut. Najis yang terkumpul dalam usus biasanya menyebabkan perut kelihatan lebih buncit daripada biasa..


Kebaikan Herb Lax
~pembersihan najis yang tersekat
~meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut pada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
~membantu masalah sembelit
~mengempiskan perut
~membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.

Fungsi utama Lecithin adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'. Apabila Lecithin 'bertemu' dengan lemak lemak degil, ia akan 'memecahkan dan bercampur/bergabung' dengan lemak-lemak tersebut dan seterusnya membawa ia keluar. Tahukah kita? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian.
Kebaikan Lecithin Shaklee
~Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak.
~Lecithin memecahkan lemak, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.
~Lecithin juga berperanan dalam penyerapan zat- zat penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.
~Lecithin membantu melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.
~Lecithin sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer disease. lecithin adalah makanan otak dan saraf.
~Lecithin dapat membantu masalah insomnia. ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.

Cara pengambilan:
Herb Lax: 2 biji selepas lunch,2 biji selepas dinner
Lecithin: 3 biji selepas lunch,3 biji selepas dinner
Perbanyakkan minum air masak sekurang-kurangnya 3 liter sehari

Dapatkan sekarang selagi promosi masih ada
Shaklee ID:1073770
FB: asneeda
SMS/WhatsApp:0194513242

No comments:

Post a Comment