Thursday 25 December 2014

DAFTAR AHLI SHAKLEE MUDAH DENGAN SISTEM ONLINE


Anda sedang berkira-kira untuk Daftar Ahli Shaklee? Kalau ‘Ya’, anda memang berada di landasan yang betul. Sebenarnya ramai yang tak tahu banyak sangat faedah kalau Jadi Ahli Shaklee berbanding kalau anda beli produk Shaklee daripada Pengedar Shaklee lain.



Jom saya kongsikan serba sedikit tentang faedah yang anda akan dapat kalau anda daftar sebagai Ahli Shaklee.

Faedah Daftar Ahli Shaklee

1. Harga Diskaun Ahli – Selepas Daftar Keahlian Shaklee anda, secara automatik anda akan dapat membuat pembelian pada harga ahli. Anda dapat berjimat dalam 20%-30% wang anda.

2. Cash Rebate – Setiap pembelian produk Shaklee anda akan mendapat mata/point(UV) yang akan ditukar kepada bentuk wang tunai. So, nampakkan penjimatan berganda yang anda akan dapat? Cash rebate ni akan dikreditkan terus ke akaun anda setiap 14hb.

3. Jimat Masa – Anda tak perlu habiskan masa untuk survey-survey harga untuk dapatkan produkShaklee yang paling murah.

4. Hanya dihujung jari – Anda boleh melakukan pembelian online 24 jam sehari walau di mana jua anda berada. Janji anda anda laptop/desktop dan talian internet.:)

5. Free Penghantaran – Pembelian online bernilai RM800 ke atas secara automatik anda layak mendapat penghantaran percuma. RM800 tu banyak sangat? Jangan risau, kalau anda beli kurang daripada RM800 pun caj penghantarannya cuma RM10.Murahkan? tak perlu nak risau kalau produk yang anda pilih tu berat macam mana sekalipun.:)

Saya kongsikan juga screen short website Shaklee supaya lebih senang anda nak membayangkannya.

Inilah rupa website Shaklee yang sebenarnya. Tapi hanya Ahli Shaklee yang telah sah berdaftar sahaja yang boleh login ye. Kalau nak Daftar Keahlian Shaklee anda mesti ada Pencadang/upline. Pastikan anda pilih Pengedar Shaklee Terbaik dan berilmu ye.:)





Bila anda dah daftar secara sah, anda akan menerima SMS daripada Shaklee yang mengandungi No ID dan Password untuk login. Bila dah login, baru la boleh mula shopping!





Oh ye, lupa nak bagitau. Inilah rupa shoping cart dalam webisite Shaklee. Kalau nak tahu tentang produk info senang je, klik je pada gambar produk yang anda berkenan tu. Anda boleh baca info, harga dan point untuk setiap produk.



Antara part yang paling best dalam Sistem Online Shaklee ialah anda boleh semak point semasa anda 24 jam sehari dan anda juga boleh menyemak berapakah bonus yang bakal kredit ke dalam akaun anda pada 14hb berikutnya.

Selain daripada Sistem Online Shaklee yang sangat mudah, saya paling suka dengan Sistem Reward yang diwujudkan dalam Shaklee. Sistem Reward yang saya maksudkan ialah Cash, Car &Convention.

Bagi anda yang nak Daftar Ahli Shaklee untuk makan sendiri jangan risau ye. Kalau anda nak tahu, ramai sangat Ahli Shaklee dalam group kami yang pada mulanya hanya nak makan sendiri. Tapi kemudianya terus jatuh cinta sebab tengok wang tunai yang dikreditkan ke dalam akaun mereka setiap bulan. Lepas tu, sedar tak sedar siap dapat Car Bonus dan Convention lagi.:)

So, apa tunggu lagi? Tak kenal maka tak cinta.

No comments:

Post a Comment